lecţia de zbor…

Trecut-ai soare iar apusul

şi mi-ai venit cu drag

Alint să-aduci

gânduri să baţi

şi zâmbet să-mi răsune

chipul..

bine-ai venit în vis cu dor să dormi aleanul vremilor photo unknown

bine-ai venit
în vis cu dor
să dormi
aleanul vremilor
photo unknown

Mă uit la ochiul tău din cer

e păzitor de Dumnezeu

înger-lumină şi iubire

cu zâmbetu-ţi nemurire

Tu nu ştii c-ostoieşti o mare

ce aripi mici are să zboare

şi făr’de tine-i mac pe jos

nu poate inima să-nalţe

de ea nu simte a ta briză…

în palma mea de gând aievea eu te simt alintul verii ce-o să vină căldură-n zborul viselor... photo unknown

în palma mea de gând
aievea eu te simt
Alintul verii ce-o să vină
căldură-n zborul viselor…
photo unknown

Tu ştii, lumina mea de soare,

cum bate-o inimă de mare?

Are un ritm de ceas din tine

cum umbra-ţi unduieşti,  ştie

din ce neant sau reverie

tu-aduci lui Cronos din cuvânt.

Şi doar când noaptea te opreşti

şi-n pragul mării, la fereştri

te ostoieşti ţinând în braţe

un mijloc alb de mare vie

ce-i ca o mică nebunie

de dor frumos, de magic vis

ce-n zbor mereu te-ea înalţă…

vino în prag de dans velin din dorul lirei ascultă încet magia unui zbor înalt photo unknown

vino în prag de dans velin
din dorul lirei ascultă încet
magia unui zbor înalt
photo unknown

 

Ridică-mă în cer nocturn

căci lira  unui gând antic

ne-a luminat de dor divin

şi chip de Unu ne-a făcut

tu aripă albă de cer,

eu aripă- pană de mare

întru din suflet dinlăutrul

să Noi rescriem iar povestea

beatic dor, curat şi viu

un unic zbor, plin de speranţă..

ridică-mă în soare-n tine alerg din sufletu-mi de apă să te ajung, zâmbet de Al meu zeu photo unknown

ridică-mă tu soare-n tine
alerg din sufletu-mi de apă
să te ajung, zâmbetul meu zeu
photo unknown

Hai să zburăm întru iubire

beatic dor de nemurire

chiar de nu-l ştim

noi să-ncercăm să icăr-im

înspre adâncul infinit

de univers şi clipă-vers

speranţa să o ţinem vie

şi lumii să-i dăm licărire

spre bine, gând de bucurie,

spre minunatul vis-feerie

ce poate fi adevărat

de sincer crezi şi alb

simţeşti cum e

iubirea de neant…

hai să fim vii nuferi de stea un singur suflet zbor de nea... photo unknown

hai să fim vii
nuferi de stea
un singur suflet
zbor de nea…
photo unknown

Zâmbeşte caldul meu odor,

te simt arzând, suflet frumos

şi-i flacără ce n-arde rău,

nu macină tot gândul tău,

ci doar în noaptea mare-ntinsă

o jinduieşte cu ochi mari

spre a-i aduce amintire

de ce-i minune albăstrie

şi-i zburătoare mai mereu

prin tot neantul cel ascuns

de ochi, de lumi, în nepătruns…

aşa e gândul cel de mare aşa doar pot zbura spre soare spre tine, gândul meu alb de dor neant rodney smith

aşa e gândul cel de mare
aşa pot eu zbura spre soare
spre tine alb, de gând Al meu, de dor neant
rodney smith

Aşa ţi-e marea aistă’a ta,

privighetoare cerulie

şi creţulină cu surâs

mereu adus de tine-n vis

şi fie el somn de frumos

amiază, noapte sau zenit,

e somn adânc şi mi-e curat

căci am un braţ maur de soare

ce-n galant chip mă înconjoară

nu lasă frig să mă-mpresoare..

închin eu chipul azuriu pe braţul tău de dor nespus cuvinte-gând  eşti minunat luceşte viu  îmi eşti neant photo unknown

închin eu chipul azuriu
pe braţul tău de dor nespus
cuvinte-gând
eşti minunat
luceşte viu
îmi eşti neant
photo unknown

Strângem aripa ta cea albă

pe cea albastră peste ea

şi în cea „unică acoladă”

să privim Sus,

haidem acasă…;)

 

*  scrisă într-o dimineaţă târzie, în apropiere de sabato-gând de trezire ideatică şi de suflet…cu drag şi gând surâzând cald, după mustăciri vremelnico-nocturne, un suflet în creaţorium şi-a revenit la zbor…

merci le Ciel, merci a toi!

** Cluj, aujord’hui, 4.30, duminica leneşă de poveşti şi scrieri fine…11 mai 2014, în mansarda gândurilor, cu mulţumuiri tuturor creatorilor fotografi de frumos spre inspiraţia-mi ideatică. Many thanks to the unknown photographers for the beautiful artworks

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

