Zbor spre tine

prea mult surâs de sărbătoare

mă podideşte-n lacrimi fine,

zenitule tu, vii la mine?

Eu gândul l-am eliberat

în lacrimi cerul îl alin

nu ştiu ce simt,

nu ştiu de zbor

dar ochii mi-s închişi şi scriu

cuvintele neostoite

alunecă-n pagini fine…

E elixir de’al tău neant,

Doamne drag ce ne tot faci

ne-aduci în zbor de lumea ta

o mare-n dans, pe ceruri el

ce spui Cuvinte, ce răsari

e mult de  dincolo de dor,

şi ochiu-mi drept se zbate-n piept

într-un extaz entuziast

de lumi albastre îndorite

cu lacrimi albe limpezite

şi-n noi de zâmbet întâlnite…

Eu zbor pe aripi dimineaţa

făcut-o-am avânt de dor

cu ochii-n mâini alunecam

parfum de frezie ambr-astră

zburam în dincolo de geam,

deja e gol în pieptul meu

inima s-aprins în aripi

şi-a luat surâsul şi l-a dus

spre tine-nalt înspre alt tău Dor..

opresc cuvintele în paşi

nu vor s-asculte, sunt răzleţe

toate spre tine vor să vină

îmbrăţişate-n chipul tău

se-ngrămădesc arse-neştire

nu ştiu de eşti î’naltul ceriului

dar sufletul te simte acolo

î-am mulţumit lui Dumnezeu

că un fior de prin neant

neţărmuit Alean de mare

mi te-a făcut să te simt viu

foc de priviri şi-alb de zâmbet

cuprinde-n ochi tu zarea-n larg

întinsă-i Marea ta sub cer

deschide surâzând lumina

de-al ei preaplin, Doamne

Un vis eu sunt

eu Te-am zburat

la tine-n suflet înălţat

te simt în rimt’aprins de Dor

ce cald îţi luminez prin cord

ochide-n ochi de soare plin

tu rAză fain de Alb sincron

surâde larg căci  eu surâd

acum

noi,

doi

zburăm senin ~

~Dor~

~ aripi de noi~suflet~

~ aripi de noi~suflet~

 

* Ţie Doamne, ţie Dor*

~ cu larg surâs cald, împăcat şi plin, prea plin de zbor lăuntric, Acelui ce-mi eşti chip-simţire de aripi vii, când spatele-mi las drag într-un neant imaginar de Albastru-înot sincron marin, tu fluture de mine lin….

cu drag, azi în zbor extaziat şi creator cu mulţumiri lui Dumnezeu căci ce-am trăit a fost neant de scris şi dans, c-o lacrimă de zenit, Doamne aripă de înger coborât adevărat alin de zbor şi avânt creator…

( Cluj, mansarda deschisă a gândurilor larg zâmbite şi îmbucurate, azi de zi regală de frumos, 10 mai 2014, ora fixă-n gând-dorinţă de tine, 15.00, samedi des 2ames …merciee 😉

 

Lasă un răspuns

