dansul unui vis alb-Astru

Îţi surâd gândul dragul meu,

lumina-n vis e pregătită

iatacul străveziu de-azur

e aşternut de mare albastră

şi-i ocrotit de-un ochi de cer

ce prinde, toarce prin fuior

un dor de val ameţitor…

deschis in noapte ochi de cer vestesti adâncurilor dor photo ilsa moore

deschis in noapte
ochi de cer
vestesti adâncurilor zbor
photo ilsa moore

Căci pregătit e dansul nopţii

cu-al tău glas de raze calme

ce-s ostenite-n caravane

de lumi în drumul de zenit…

Te ostoieşte soare-n cer

e albastru cald, val de mătase

l-am aşternut pe marea mea

ca un surâs de rumba-a mea

în care doar dansez în umbră

căci mi-eşti adânc, ţi-s Marea ta

şi-s calde, blânde a mele lacrimi

sunt perle albastre de azur

ce doar lumina ta de soare

le strânge în răsărit arzând,

făcând din valuri să-mi dispară

acel fior de-ndepărtare

acea tăcere temătoare…

îmi iau cuvântul însă-n  gând, Alean de tine eu surâd... photo unknown

îmi iau cuvântul însă-n
gând, Alean de tine
eu surâd…
photo unknown

şi-n unduiri de valuri fine,

mă reîntorc la’mea simţire

căci e din visul tău, Lumină

ţi-s gând şi înger albăstriu

la rândul meu când doar surâzi

tu nopţii ca dintr-un mister,

aduc alean şi te mângâi,

în dor de razele ascunse,

de irişi înfloriţi de dor,

de gândul şi de pacea lor…

zâmbesc cu lacrimi de frumos

beatic gând dintr-Al meu zbor,

eu îţi trimit şi îţi închin

e calm şi bine mi-e de tine

asemeni dor cu drag sărut

o aripă de’albastru înger

să se scoboare într-al tău suflet

şi lin să pună gândul bun

surâs pe chip să-ţi dea seninul

în dimineaţa ta de soare

să poţi să te înalţi ceriu

şi falnic, mândru ca un zeu

să surâzi brize, alizei

şi lumii bucurii să-i dai…

acesta-i zâmbetul dorit ţi l-am lasat pe pernă-i lin photo unknown

acesta-i zâmbetul dorit
ţi l-am lasat
pe pernă-i lin
photo unknown

e rupt din chipul meu de’amurg

când lunecam cu tine-n val,

o rumba a mea din altă viaţă…

e drept  e rumba cam fâşneaţă şi unică şi cam zurlie dar nu-i mea culpa, zău, se ştie... e vina soarelui ce vine ;p photo unknown

e drept
e rumba cam fâşneaţă
şi unică şi cam zurlie
dar nu-i mea culpa, zău, se ştie…
e vina soarelui ce vine ;p
photo unknown

 

Surâzi tu soare,

căci ştii dansul,

e cel mai simplu pas-nisip

când marea arzând de infinit

în răsărit se unduieşte

cu trupul de mătase lină

să înflorească flori de val

din braţe să nu-ţi mai coboare,

în ea neant, adânc dor cald…

cu marginea de fereastră ochii mi-i închid în soare a ta lumină o primesc photo unkown

cu marginea de fereastră
ochii mi-i închid în soare
a ta lumină o primesc
photo unkown

sărut cuvântul şi-l las gaj,

pentru o zi-eternitate

să-ţi fie drum, să-ţi fie dans

cu ochii să mă visezi mare

şi licărul a două stele

să-l ai mereu asupra ta…

sunt clinchete vesele de apă surâdu-ţi ţie doar dovadă că-s flori de val de'a mea privire e timpul de nu-mă-uita ;) photo unknown

sunt clinchete vesele de apă
surâdu-ţi ţie doar dovadă
că-s flori de val de’a mea privire
e timpul de nu-mă-uita 😉
photo unknown

În infinit se înzăreşte

rozeul clipei  tale, soare,

eu am fugit, sunt mare albastră

şi în lumină n-am culoare…

fug, căci zenitul e aproape

şi mai că te trezeşte iar

e ora somnului cel dulce

şi totuşi încă-i timp

visat…

trimit eu gânduri sus

să te mai lase-n vis duios

pân’ce-ţi apare în fulg pe pernă,

un pui de mac alb-astru’n glas

sarutul ochilor să-ţi deie din mâini să-ţi fure cu alean o rază-n dar de amintire photo rudolf bonvie

sarutul ochilor să-ţi deie
din mâini să-ţi fure cu alean
o rază-n dar de amintire
photo rudolf bonvie

O am la gât şi-acum

şi-i vie, tăcută ambră fină

ascunsă-n chihlimbar de vremi

arzândă-n pieptul unei mări…

 

 

* ecrit aujord’hui, 10 mai, sâmbătă, la ora lui Sabato de amintire, 5.36, cu flori de nu-mă-uita, uscate din grădină, sus în mansarda gândurilor, cluj, de zi regala…merci e bone reve a toi…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

