Rumba din amurg…

Bună din noapte dragul meu,

m-am întâlnit cu dimineaţa-n prag

te-aşteaptă să cobori din larg,

să te înalţi înspre zenit..

căci Sabato bate din val

înspre aduceri, amintire…

e timpul trezirii dragul meu soare de apus... unknown photo

e timpul trezirii
dragul meu soare
de apus…
unknown photo

 

E timpul să-i surâzi şi lumii

cum drag în val îmi alin-ai

de prin albastrul dor Al-meu

luciri de ochi în stele pline,

de amintire netrăită

de caldă-atingere a ta,

o mână alunecă-neştire

oprit-a lacrima de stea…

s-a transformat intr-un  viu sburator de gând photo svetlana bekyarova

s-a transformat într-un
viu sburator de gând
photo svetlana bekyarova

 

sunt lacrimi calde dintr-o nea

ce-acum topit-a cerul tot

într-o albastră …marea mea

Cuprinde-n braţe zborul-dor

căci el de tine-i fremător,

s-ajungă într-un adânc de’Alb

să se ascundă în neant…

de sus cu drag  visez la tine cu dor în paşi de nemurire... photo debora schwedhelm 2011

de sus cu drag
visez la tine
cu dor în paşi de nemurire…
photo debora schwedhelm 2011

căci te-am visat întru adâncuri,

în marea mea scriam cuvinte,

şi primul unduit cu valuri,

era al tău, Alean de suflet…

te rescriam dansându-mi chipul

în alambriuri dintr-o umbră,

cu ochii-nchişi vedeam doar cerul

pe el cerneala mea de val…

semn de cer din zi de'april în vis de mai de ieri...

semn de cer
din zi de’april
în vis de mai de ieri…

 

cu ochii de cer atinşi

rămân mereu în dimineţi

eu mare-albastră făr’de tine,

Soare ascuns ce pleci la drum,

mereu la drum, în car de zei

cobori tu roua pentru ei,

nu ştii c-o torc din mări întinse,

a mele lacrimi-unduiri…

Tu soare drag din meu înalt

surăsul tău mi-e chip acum

ating cu vârf de deget fin

zâmbetul tău de adânc senin…

toropitor te-ai ridicat lăsat-ai marii gol de tine ce te aşteaptă-neştire spre iar o rumbă-n asfinţire... unknown photo

toropitor te-ai ridicat
lăsat-ai marii gol de tine
ce te aşteaptă-neştire
spre iar o rumbă-n asfinţire…
unknown photo

într-ale mele ape adînci

eu dorul mi-am dansat de tine

şi clipe-n raze de’amintire

de prin viitor cules-am iar

să te mai ştiu, să pot visa

cum e în braţele-ţi a sta

şi-n unduirile de valuri

cum e să simt iar briza ta…

goneam tot aerul din mine

doar marea mea şi-un dor maur

simţeam cum lin alunecă-n simţiri,

adânc albastru puteam plânge

din gând de apă într-al meu cer,

eram un singur infinit

eram o mare de Alb-astru…

un dor de  adâncuri luminezi tu soare Alb de dimineaţă o flacără de dor stă trează  iubirii să-i arate drum... unknowun photo

un dor de adâncuri
luminezi
tu soare Alb de dimineaţă
o flacără de dor stă trează
iubirii să-i arate drum…
unknowun photo

şi-ntr-o atingere mătase

prefă tu inima cea mică

ce bate, doare-n urma ce o laşi,

Tu Răsărit, tu infinit

Apus te-aştept să mai revii

Alean dorului să-mi fii…

Te chem mereu te voi chema dansand un dor din marea mea... unknown photo

Te chem mereu
te voi chema
dansand un dor din marea mea…
unknown photo

în paşi valurilor vremii

albastrul gând din depărtare

în rouă roză-l voi zâmbi

spre-a ta caldă-mbrăţişare

eu voi dori, voi alerga

spre infinit tot voi creea

cuvânt de lacrimi-mpăcate

ce-n regăsirea-ţi de destin

în ea soartă, vom zâmbi….

 

 

Lasă un răspuns

