Dansul iubirii în asfinţit

 

Deschide ochii-n ochii mei

priveşte-mă tu soare drag de prin neant

căci noaptea încă întârzie

doar seara a sosit de abia,

deschide-mi mie doar, te rog,

acel surâs din asfinţit

ce nimeni nu-l mai ştie aprins

aşa cum eu îl pot vedea,

noaptea-n marea mea oglindă,

când ochii-ţi laşi în asfinţit…

toi et moi rumba de feu

toi et moi
rumba de feu photo enconue

Deschide-ţi ochii tăi cei vii,

mauri  şi arzători de mine,

tu soare drag ce-aduci Alean,

şi valurile mi le arzi

în gânduri dragi, îmbrăţişate

în dimineţi pline de dor,

mi-l laşi mereu spre îngrijire

până spre seară când apari,

şi-n apele-mi te adânceşti

să ostoieşti ăst Dor pribeag…

in tremurul de mare-arzanda sub a ta lunga imbratisare tu soare cu surasul nobil, tu dai puteri marii sa zboare...

in tremurul de mare-arzanda
sub a ta lunga imbratisare
tu soare cu surasul nobil, tu dai puteri
marii sa zboare…

 

şi-atunci când arzi ca o lumină

adânc toropitoare, vie

când ochii mei îi limpezeşti,

de-i faci să stea surâzători mereu

doi irişi vii spre-ai tăi înalţ

şi aşa-mi incred timid din forţe

şi te invit la dans cu marea mea…

Nu te-nroşi, nu te speria

e rumba cerului cu marea,

de-oi ştii iubi, o poţi simţi,

n-am temere de astă artă

căci văd cum îţi surâde allegro,

şi curios şi-ncrezător,

dragul meu spirit curajos,

dragii mei irişi dansatori,

ce dintr-o strânsă-mbrăţişare

topit-aţi cea timidă floare

ce se mai uita pe sine

în ape pline de’amintiri…

sus cu viaţa în drag de tine simt eu binele din mine unknown photo

sus cu viaţa
în drag de tine
simt eu binele din mine
unknown photo

Haide cu mine-n rumba serii

căci doar atunci o poţi simţi

cum arde ea din gânduri Dorul

şi o calda inimă a mea…

ritmul bate mica ta inima de dor danseaza la tine-mbrătisată stă unknown photo

ritmul bate mica ta
inima de dor danseaza
la tine-mbrătisată stă
unknown photo

simte ritmul cald de vară,

cum începe el s-adie

într-ale noastre inimi vii

zburdă focul din priviri

de se perpeleşte dorul

şi pune marea să fiarbă

valurile trandafiri

burgunzi să înflorească

într-ale ei falduri de flamenco

când îmi deschid marea şi pasiunea zâmbeşte larg Soare drag treci la dans ;) unknown photo

când îmi deschid marea
şi pasiunea zâmbeşte larg
Soare drag
treci la dans 😉
unknown photo

Zâmbeşte larg şi vesel

aşa cum te ştie ea marea

când bucuria cea de zână

zănatică şi şugubeaţă,

te mai provoacă la iubit…

surâde  soare drag  ascuns de rozele-nserării căci cerul şi ea marea cunosc ritmul dedemult  photo unknown

surâde soare drag
ascuns de rozele-nserării
căci cerul şi ea marea
cunosc ritmul dedemult
photo unknown

 

sunt paşii de nisip cei mişcători

ce ne duc acum spre mare

tu strânge strâns un mijloc mic

e val fâşneţ şi cam rapid,

e greu de prins în ritm de’apus

să steie blând, să simtă lent

ceea ce flacara-i aprinde

mereu în sufletu-i albastru…

cu paşi de asfinţit tu soare ai o lună caldă inimă curată photo unknown

cu paşi de asfinţit
tu soare ai o lună
caldă inimă curată
photo unknown

 

Dar a mea inimă de lună,

ştie unde-şi are locul

şi surâde-n zenit

căci se simte în-cântată

de-a tale gânduri dragi

priviri de inimă Aleasă,

ocheade vesele de-Amor…

ne-aude universul si-a noastra bucurie straluce veselă-n răsărit unknown photo

ne-aude universul
si-a noastra bucurie
straluce veselă-n răsărit
unknown photo

strânge-mă-n tine, tu soare drag,

fortissimo tu strânge-un suflet

să se-aline gândul nemuririi

şi valurile să-mi doar fie

unduiri de bucurie şi

de tine…

ascunde cald,   tu soare viu pe ea, mare mică-n infinit Vă apără natura toată fiţi vii, suflete-vii! R.Lalique Baiser 1900

ascunde cald,
tu soare viu
pe ea, mare mică-n infinit
Vă apără natura toată
fiţi vii, suflete-vii!
R.Lalique Baiser 1900

 

* Cluj, mansarda gândurilor, aujord’hui, 3.03, 8 mai 2014, ziua infinitului de mai, joi dimineaţa lui Jupiter,  o primă rumbă-poemă dedicată cerului şi mării noastre-n cel asfinţit de viitor adus într-al meu prezent scriind, dorind, îmbucurând două inimi, un singur suflet fin 😉

** mercie a tous les photographes pour leurs arts..thank you, dear photographers for a soul chance to write what soul speaks to her heart…

 

 

 

Lasă un răspuns

