fiinţă magică

Valuri mov de ceaţă

se sting în dimineţile-mi tărzii

oare unde eşti,

oare, ai să vii…?

cand te simt mare Ali-zeule  photo enconue

quand je sent la mer de toi
mon reve sourire…
photo enconue

Mi-e dor să te revăd

aşa cum m-ai văzut

o dată, o sirenă fericită

cum îmi spuneai cândva

când marea-mi cutreierai

curăţând de gheaţă valul

oprit, lăsat, uitat pe mal…

atingeri de mătase îmi surâd în suflet unknown photo

atingeri de mătase
îmi surâd în suflet
unknown photo

 

Je suis moi meme,

encore hereuxe

un pic mai vie de neant

un pic mai caldă-n nemurire…

visul sa mi-l scriu pe dor cantandu-i linistea din mine unknown photo

visul-l scriu pe dorul tău
cantandu-i linistea din mine
unknown photo

căci mi-ai eliberat fiorul

de zbor încrezător mArin

şi-n mare-mi pus-ai Al tău suflet

să sufle briză fină-n mine…

briză cu gust de ciresi infloriti unknown photo

briză cu gand de neruda
unknown photo

 

Are gust dulce de cirese,

cu iz adânc de vară multă,

iar când eu ochii mi-i închid

privind pe ai tăi de prin alt geam

eu pot să simt parfumul lor

de albastru dor, toropitor…

Nu arde dragul meu tămâia

de trandafir albit în Cer,

în care cântă iasomia,

zâmbeşte şi păstrează gândul

Îţi va fi alinat mereu,

de-o mică zgâtie marină

ce-i cam sărată ca sirenă

dar gându-i dulce curge alene

prin ochii săi adânci de lună

ce-aduc iubire şi candoare

atunci, în calda-mbrăţişare…

spre intalnirea de destin alerg inspre a tale braţe unknown photo

spre intalnirea de destin
alerg inspre a tale braţe
unknown photo

E diferită de surate, e cam

năbădăioasă fire, dar când e singură şi ştie

că simţul ei e numai ţie

se-opreşte-n paşii de dansat

îşi scoate masca azurie

şi solzii-şi curăţă din piept

lăsând luminii lunii pline

să vadă în adâncuri drept

ce e iubirea, ce e dorul

din intelepciunea marii gand strang de prin nisip... mario sorrenti photo

si cum din marea înţeleaptă- strang tot nisipul plin de vise … mario sorrenti photo

 

Cum luminează el în mine

a mea poveste, a ta vie

memorie şi amintire

de Amor şi Psyche,

dintr-altă lume vis, feerie

adusă-n pragul din prezent

de prin viitorul îndrăzneţ…

când sunt luna semilină şi-aştept Soarele să-mi vie... unknown photo

când ca luna semilină
 Soarele’aştept să-mi vie…
unknown photo

 

Sirena veselă dansantă,

cea milongueră ce-ţi sunt  dată,

se-aşează-n liniştea curată

a mării albastre, ascunsă’ faţă

şi te priveşte din adâncuri

prin geamul neteziu al apei,

oprite-ntr-o fereastră mică

din care sărutările tot zboară

spre infinitul cerului,

spre somnorosul Soarelui…

reveille-toi ame photo enconue

Trezeşte-te măria ta,/ căci bate sabato în mare/, ora 5 de amintire photo enconue

Căci te privesc ca la fereastră

Lumina mea de mare-albastră

şi azuriul ceriului îmi pare

că-i un drum de viaţă

menit să ne-aducă’n vis

într-un aproape-Paradis…

Te văd aievea când visez,

şi zâmbetul ţi-l pot surprinde

pe chipul ochilor închişi

tu-ţi laşi din sufletul ascuns

lumini de stele nepătrunse,

lumini ascunse-n mângâiere

şi-ntr-un surâs ce-l simt al meu,

pe buzele-mi stă apăsat

lipit de cerul din neant

şi n-am ce-i face, e

galant, seducător, şi-i cam

şarmant din fire,

şi îmi stă bine, ravisant

cherchez la baiser c'est pret-a-porter ;) photo enconue et universele

cherchez la baiser
c’est pret-a-porter 😉
photo enconue et universele

Aşa că-n vis îl voi purta

cu drag mereu, chiar

de n-ai vrea :p

 

le ciel est d'accord photo enconue

le ciel est d’accord
photo enconue

 

* cu armonie şi natura calmă şi caldă, într-o oboseală artistică de bal ultramarin si plin de cer, aujord’hui, 5.30, 6 mai 2014, marti dimineata, cluj, mansarda gândurilor… mercie des photographes a tous! 😉

 

Lasă un răspuns

