inimă de soare-n mare…

memoires de notre ame

memoires de notre ame

Bienvenue en reve!

Un reve d’antan,

un vis trecut cu amintiri

în care nu ne cunoşteam,

doar sufletele ştiau bate

cu două inimi un tango,

o rumba ce ardea în aer

ascunsul dor de prin priviri…

quand un papillon reves de toi Ştef photo

Haide cu mine-n promenadă

ne-o rezervăm doar pentru noi,

e rost de briză şi de soare,

şi două astre-n galantar

în talgerele de balanţă

ce-noaptea lor le trece-n vis,

un scorpion cam sburător…

Haide cu mine, ochi de mine

desfacem nodul din priviri…

şi adu-mi aminte de’acel gând…

 

dans le temp prochaine ou je te sent ici… photo enconue…

 

când marea singură ştia

ce’a noastre inimi tot băteau

scuturând în valuri albe

un dor de Stănculescu’ Apus…

Scris-a nisipul pe sub mare

cum inima-mi Azur striga

ce numai dorul ne ştia

pe amândoi…

când sufletele ne priveau când noi nu ne găseam ;) photo enconue...

când sufletele ne priveau
când noi nu ne găseam 😉
photo enconue…

Ardeam cu gândul alb de tine,

ce-n noapte Lin îmi ostoia

un dor timid de infinit,

albastru, umed şi nescris

ce roşu se făcea în soare,

un crustaceu de lav’aprinsă,

stingea în mare flori-de-val…

lava marii  se-nteţeşte'n amintiri oglinda de viitoare-atingeri... photo enconue

lava marii
se-nteţeşte’n amintiri
oglinda de viitoare-atingeri…
photo enconue

 

În lava mării m-ascundeam

şi eu de mine şi de tot,

în scufundările-oglindă

de mine de prin alte vieţi

în care pasăre marină

eu aş jura că aş fi fost…

in zbor albastru deschid ochii un vis ating... photo enconue

in zbor albastru
deschid ochii
un vis ating…
photo enconue

 

Un vis visam şi-atunci, albastru

era atingerea de tine

simţeam cum ea, singură, ea

marea, înţelegea şi surâdea…

îmi lăsa soarele drept Puck

s’aline lin lacrimi de dor

prin sărutări calde-sărate

o inimă de mare-n raze

se ostoia dintr-un senin

o pluta corectă cu'al meu dor marin eliberat simtit dorit photo enconue

o pluta corectă
cu’al meu dor marin
eliberat simtit dorit
photo enconue

Marea  mă îmbărbăta

să mai rezist, să pot răbda

îmbrăţişându-mă-n adâncuri,

mi-era catarg, eram neant….

Căldura lui era de vină,

mă toropea la nesfârşit

în valuri multe şi veline

o catifea de briză fină

puteam ajunge să devin

în braţele-i cuprinzătoare

de tot de mine şi senin…

era toropitor şarmant,

Galantul Soare din neant

întra-n corpul mic de mine,

topea fiorduri, griji, dureri

de deveneam dintr-o copilă

un mac portocaliu-roşiu,

un val de cald şi fierbinţeală

de-oglindă vie de argint

aş fi putut să fiu atunce

aş fi putut să te văz viu

în ochii’nchişi, ascunşi de soare

într-o poemă de Maitreyi

simţeam cum am o-mbrăţişare

de’Al tău neant, blazon de zeu

lăsai pe spatele-mi arzând

în calda toropeală dulce

ce nu ştiam că-ţi sunt în braţe

sărut  adânc, atât simţeam…

ascunzând de lume ce ti-e menit doar tie photo enconue

ascunzând de lume
ce ti-e menit doar tie
photo enconue

 

Surâsul unei aşteptări

mi-era speranţa mea de tine

de undeva de prin neant,

(din Bibi-n Expirat s’apari)

în paşi nisipul să îl baţi

şi flori de val s-arunci în mare

şi să apari, doar

să apari

în umbra ta să deschid palma

cu care eu strângeam nisipul

cu gând de dor şi a bientot

căci eu plecam şi eram -Dor…

strâng soare-n mine cât poate o viata duce-n doi... photo enconue

strâng soare-n mine
cât poate o viata
duce-n doi…
photo enconue

Căldura ta, dragul meu Soare,

topea în mine tot albastrul

făcea lumină în abis

de te uitai, vedeai neantul

căci lacrimile-mi de căldură,

de dor maitreyian de tine

se afundau în mine însămi,

prin mâinile de gri nisip

ele ajungeau să scurgă timpul

şi calm să îmi aşeze-n loc,

căci eu lăsam pe vârf de mare

un gând de dor dar cu Alean

spre-o întâlnire viitoare

dorită-n gând, mereu cu drag…

Hai în apă! 😉

 

 

* scrisă acum, astă noche cu dor arzând şi nebun de frumos de mare îngăduită şi dublu trăită şi simţită în amintiri reamintite cu senin şi cald ravisament …cluj, mansarda gândurilor, sâmbătă seara, 21.53, 3 mai 2014…mercie a tous les photographes enconue mais tres beaux dans leurs arts.. Merci a toi 😉

** reeditare cu menţionarea a două fotografii marca Ştefania Maftei alias Ştef Photo

 

Lasă un răspuns

