mon secret

sub mare stă ascuns cuvântul

e-un logodit cuvânt cu-amurgul

e logos antic şi-i din scoică,

ascuns de perle-n astă lume,

şi strâns de mine din neanturi…

la lumiere de l'esprit photo enconue

la lumiere de l’esprit

lumină am a-ţi scrie eu

cu litere de aur calde

pe cordul tău cel maur-iu,

în inima-ţi stă sfânt cuvântul

căci altfel n-ai vedea frumosul

pesemne eşti vreu fiu de Astru

de întâlnitu-ne-am albastru…

paroles de vent aportee de la mer pour toi baisers d'ici.. A.G. photography

paroles de vent
aportee de la mer
pour toi baisers d’ici..
A.G. photography

Eşti hulpav suflete de mine

văzut-ai steaua ce-oglindeşte

în poezie, dar de cer

timid, mic astru…

TU-mi dai putere, TU-destin

îmi-întâlneşti cuvintele

le faci să simtă libere,

să tot danseze firul viu

al unei vieţi ce-avuse lacrimi

cât un pustiu din infinit…

quand je chercherais et ne me trouverait dans un temp perdue... photo enconue

quand je chercherais
et ne me trouverait
dans un temp perdue…
photo enconue

ce drag îmi eşti

tu, suflet mare, ce drag vorbeşti

în zări înalte, atunce când

zbori, pluteşti, ţii hăţuri

de alte vieţi, de alte gânduri

tu reuşeşti ceea ce nimeni

n-a reuşit a îmblânzi 😉

autre yeux de la nature maure photo enconue mais le pantere...

autre yeux de la nature maure
photo enconue mais le panthere…

Tu-mi faci din soartă ochi de stea

cu care’împânzesc tot ţărmul

îs doar atât, un paradox,

un paradox timid de vremi

ce zboară-n gânduri reţinut

dansează îns’un eu-arzând…

quand le soleil aimee une autre rose roze  de mer... art work by vladimir nikulin

quand le soleil aimee
une autre rose roze
de mer…
art work by vladimir nikulin

Tu ştii atinge cu privirea,

lumina mea în jar s-aprinzi

iar din melaine să păstrezi

doar logosu’nţelept şi fin..

Dansezi un peşte, nu ştiai?

şi nu din hăţuri mişti păpuşa,

ci tu-mi iei sufletul la dans,

blând dojeneşti când pasu-mi zburdă

prea dârz, lunatec în amurg

şi aţâţător de verde crud..

le reve de vie photo enconue

le reve de vie
photo enconue

Tu-mi ştii din suflet

tot albastrul

tot valul meu ultramarin

îmi ţii în inima-ţi de mine,

o blândă vajnică iubire…

reste-ici dans mon reve, toi ne pas aller... photo enconue mais tres conue et aimee

reste-ici
dans mon reve, toi
ne pas aller…
photo enconue mais tres conue et aimee

Tu s-o ţii strâns, să n-o laşi jos

ea-n tine vede ca-n oglindă

un Ali-zeu de’ocean albastru

un drag maestru de eter,

l'amour de crepuscule (photo par gina buliga)

l’amour de crepuscule (photo par gina buliga)

 

De-ai fi cu pana ta maură

să unduieşti ale ei valuri

te-ar înnopta şi marea-n ceruri

şi ploaia ne-ar ascunde, astri

noi ne-am juca de-a oberon

când picuri poţiuni, magii

în ochii de titanie-mică,

în sufletul de foc al apei

să ard odorul unui suflet.

tous que nous aimerons photo enconue

tous que nous aimerons photo enconue

 

Prefacă-se-n destin derviş

când ochii-mi voi deschide iar

pe tine val ultramarin

ca de azur să te mângâi,

burgund să-ţi înfăşor eu ochii

cu sărutări înzmeurate

pe buzele-ţi punând ofranda

unei timide brize roze…;)

*cluj, mansarda gândurilor, dintr-un mercredi 23 april du matin, cizelată şi şlefuită de timp şi clipe surâzând-simţite, aujord’hui, 2 mai -tot în cluj,  2.00 du matin du vendredi,şi-n acelaşi timp cea de-a 102-a postare… din contemplarea unei bucurii din creaţorium 😉

** mercie a tous les photographes pour leurs arts d’ici…

 

 

Lasă un răspuns

