Dragul meu DOR Alb-astru…

De-ai ştii tu Zeule de Dor,

ce-i este mării Soarele,

şi cum i-e nopţii dorul ei,

arzânda Luna de pe munte…

umbra mării ce caută la mine-n suflet... Lady, artwork by Lea Davis

umbra mării ce caută
la mine-n suflet…
Lady, artwork by Lea Davis

De-ai ştii chemarea ce ţi-o port

ai face aripi din neant

seninul l-ai purta pe umeri

ca un erou, al meu Atlas…

aripi de mare Chris Mollison

aripi de mare
Chris Mollison

Tu nu ştii, DOR-ule de aştri

cum e să-ţi fie dor de tine,

te ai mereu, mă ai pe mine

dar însă, oare eu?

Eu de ce dor cu atâta Alb

şi-n mare doar mă ostoiesc,

de ce mi-e sufletul curat,

cu buze arse de neant…

cu buze arse de neant

Tu sărutat-ai inima

şi ai pus în ea parfum frumos,

Tu vină iară în adânc

Beatic Zeu, marin Alint,

nu mă lăsa prea mult să Dor

în catifeaua cerului

căci s-ar putea să nu mai pot

şi praf de stele să devin…

l'ame d'une etoile

l’ame d’une etoile

Voi fii atunce un mic val,

un alb căluţ de mare cer,

ce-o să străbată ca un înger

Calea cea albă-n Univers…

Căci cine ştie, poate-atunci

desăvârşitu-s-a ea soarta,

când reunirea într-un suflet

să fie acasă, albă astră…

lumiere de notre ame

 

Dar până atunci, până ca Cerul

să ne avânte printre aripi,

tu ia din dorul cel alb-astru,

e dor curat, e dorul apei

de-al ei senin, a ta oglindă

să-o’nfăşoare printre clipe

şi amintire să-mi aducă

mereu, ca unei Penelope…

cuore di anima foto andre kertesz

cuore di anima foto andre kertesz

Ulise’Al meu, drum bun să-ţi fie,

şi Dorul meu să-ţi fie Lin,

cu vânt la pupa şi senin,

adu lumină în Ithaca!

attendre le reve artwork by svletana belyaeva

attendre le reve
artwork by svletana belyaeva

Cânta-voi din mătase’albastră

aşa cum mâinile-mi cerşesc

ca sufletu-mi ars de  vulcan

jertfească-şi inima din plin

în lacrimi să topească griul

de toamnă rece’n primăvară…

îmi dănţuiesc în mări de noapte,

în lacrimi ţes tangoul vieţii

înbrăţişându-mă te văd

aievea cum strângi valul de mătase

şi lunecăm spre infinit

cu marea-n strânsă’mbrăţişare

şi ochi în ochi mereu căzând,

alunecându-ne din suflet

a noastre inimi de’nceput…

Baladas in Buenos-Aires Fabian Perez

Baladas in Buenos-Aires
Fabian Perez

A mea e în sfârşit la tine,

trecut-a pragul ochilor,

melancolia unui dor de ne/implinit... art-work by Barbey

melancolia unui dor
de ne/implinit…
art-work by Barbey

e prima oară când privesc

cu adevărat ,când te dansez

curajul fricii unei inimi,

aşa mi-e mie ostoită,

în paşii de cuvinte, pline

îmbrăţişări de coli veline

într-un flamenco de maşină…

trueg

Aşa e dorul, dragul meu

aşa mi-e dorul meu alin

de chip de suflet şi senin,

de albastru fir de gând-neant

de o iubire-n diafan,

într-un albastru de mătase

ce-n noaptea zilei roş se face

şi arde sufletul de nea,

făcând burgunda catifea

să se ascundă ruşinoasă

de-a sa scriere măiastră…

dincolo de cortina... mon ame

dincolo de cortina…
mon ame

 

Aşa e dorul, nu-l uita,

îl iartă însă de-i prea viu,

de ars nu arde-n depărtare

se ostoieşte cu senin.

Cu drag zâmbeşte Alizeu,

acelei mici brize roze

pe chipul tău o boare mică

fi-va sărutul cerului

trimis de mine peste mări

prin aripile unui Sol

e un sarut umed de ploaie

şi îl trimit să-ţi cânte marea

e alinare, Suflet viu

blândă’atingere de gând

pe chipul tău, eu îţi închin

când ochii ţi se vor trezi

Oglindă-n marea caldă Fii!

comme moi photo par edouard boubat

comme moi
photo par edouard boubat

( când se termină de scris un dor albastru cu alt dor de dor albastru, neostoit, şi când încă mai cutreieră vioara pe drumul corzilor unui suflet…en attendre, cluj, miercuri de mătase albastră, în mansarda gândurilor, ascund primăvara de toamna de afară pentru tine, suflete.., finie le poem a la 4.00-5.55 bun de tipar,  du matin, 30 avril 2014, aici, unde lumea nu există…)

Lasă un răspuns

