Surâsule de mare!

Surâzi în mare

pe mine mă zâmbeşti

sărută valul

pe-al meu îl ostoieşti

quando il arrivo...

quando il arrivo…

 

mângâie marea-n luciul ei

pe-al meu corp atingerea-ţi

alunecă încet

el mar reve d'emotions photo enconue

el mar
reve d’emotions
photo enconue

 

Dansează-ţi ritmul

Tu, derviş călător

alunecă şi simte ceasul,

îl bate inima mea

n’a pas du peur

nu te speria

în corpul meu

ea’i doar chirie

la tine-n piept e însă VIE!

prelude d'une simphonie photo enconue

prelude d’une simphonie
photo enconue

 

Nu vorbi încă, ne cântă marea

doar ţine-mbrăţişat un val,

de poţi să-l prinzi,

erou îmi eşti

e greu să-l ţii,

e trupul meu şi-i plin de solzi,

sirenă a unui paradox,

un univers cam jucăuş,

m-a uns albastră-n astă lume

şi-s ziua stea, iar noaptea-albă…

1911807_784131738266001_416739481_n

 

dansează-mă şi nu’ntreba

de ce iubesc cu atâta dor…

1527115_768849463142602_1606703145_n

les pieds restent leur ames sont'ils dans une seule coeur etoile qui danse photo enconue

les pieds restent
leur ames sont’ils
dans une seule coeur
etoile qui danse
photo enconue

Dansează-mă, nu mai zâmbi

mă pierzi în valul tău alin,

1794618_784131701599338_1830731598_n

Dansează Zeus cu-a ta Ledă,

doar aşa mai poţi simţi

cum arde o zeiţă-n braţe

şi-n unduiri ultramarine,

ea lunecă din versuri fine…

vis de-Alb-astru... Sarah Lee photo

vis de-Alb-astru…

Doar ea te mai vorbeşte Sus,

doar ea te simte din apus

şi îţi zâmbeşte în candoare

cu raze rose de prin soare…

Tu simte doar, iubeşte steaua

lumina ei nu te va arde

ea doar topeşte ce-i ascuns,

arzând din dorul omenesc

tot ce-i tristeţe de nisip…

cu lacrimi pline de prin mine alina marea un destin si-n picuri  de matase fina preface ăst nisip ceriu Photo Alex Box

cu lacrimi pline de prin mine
alina marea un destin
si-n picuri
de matase fina
preface ăst nisip ceriu
Photo Alex Box

Surâzi tu-n rouă, briză caldă

Învăluie-n senin Azurul

şi pune tuşa cea de geniu,

o azalee parfumând…

from capri with love unknown photo...

from capri with love
unknown photo…

 

Iubeşte şi devino Astru,

Tu, Zeule marin-Alb-astru

Iubeşte-n mare dorul nostru,

Iubeşte-n tine tot neantul

căci dorul ce te arde-n suflet

e dorul meu şi e …

                                Albastru 😉

(mansarde de mes pensees, chez cluj, lunedi, 21 april 2014, 13.53, seulement du moi, avec d’un reve des ombres en soleil…)

 

Lasă un răspuns

