Acolada cerului

 

”  dintr-o pagină de scrisoare în care stă o pată de cerneală,

ca dovadă a iubirii pe care ţi-o port îţi trimit lacrimile mele…”

Angela – cronica unei morţi anunţate, G.G. Marquez…

Aş vrea să ard,

să fiu atât de mult frumos

beatica Beatrice a sufletului tău

mă-nalţ în Soare şi tot ard

quand la mer  sent ton baiser;) photo enconue

quand la mer
sent ton baiser;)
photo enconue

încât mereu vei săruta

un cer al tău

o boare a mea

l'ame dans nous photo enconue

l’ame dans nous
photo enconue

imbratişa-vei cerul tot

mereu, pe mine-n braţe vei simţi

1979690_792278537451321_8656801796582353123_n

surâzător de raze-n soare

la suprafaţă fi-vei doar,

gol şi desnud de-al tău fior,

doi ochi de-inimă’arzători

dintr-un preaplin al meu odor,

fi-vei întreg, suflet de zbor

gata mereu de-al său destin

ce soarta îţi arată-n cer

ce-i oglindit de-al tău cuvânt

şi-i profeţie-n infinit…

la vie d-un destinee un reve pour nous de suivre ;) photo enconue

la vie d-un destinee
un reve pour nous
de suivre 😉
photo enconue

Tu caută, deschide-mi ochii,

cu sufletul priveşte iar,

lumina ce mi-o dărui, lumea

ţi-o cere ţie în zadar

N-o fă s-aştepte pentru veac,

Iubeşte visul tău de-acum

şi creşte-n el un eu albastru

care să-ţi aibă început,

de-al tău cuvânt, a ta chemare

papillon des ailes des papiers  pour ton livre art-creation Irina Marinescu photo enconue

papillon des ailes
des papiers
pour ton livre
art-creation Irina Marinescu
photo enconue

tu scrie-n vastele mări albe,

cuvântul sufletului tău

cuvântul firului de cer,

Zenit îmi eşti, Tu fire de Alb-astru!

Nu te-ndoi de-al tău pas ferm

Păşeşte-te pe tine însuţi

Acesta eşti, să-ţi fie’ndemn

de drum, de dans neostoit,

de-A’lean de viaţă în senin…

Te-a răsfăţat viaţa din plin,

Iubeşte acum  căci eşti   Iubin(d) 😉

( Cluj, chez ma mansarde des pensees, lunedi, 21 april 2014, editee, dans une reve de contemplation chez ma nature dans un autre coeur, un ame de toi que je l’espere encore…)

 

Lasă un răspuns

