aimer la mer (I)

aimer la mer…

de-ai  săruta

pala de vânt din răsărit

simţi-vei roua roză ca o nea,

un val plăpând pe’a tale buze,

cald Alizeu din alt neant…

Aimer la mer…

a iubi marea,

e paradoxul unui viu ce mai mereu

ne însoţeşte-n spirite

pe cei ai ei, ce din neant

ne-am coborât într-al său cer

şi primul zâmbet l-am născut

în cel adânc ultramarin…

noi, fiinţele filomarine,

trăim sincron fiece clipă,

într-un înot mundan

şi-având la noi drept talisman,

pe inimă o albă scoică,

delfini umani prin’ăst lumesc

Noi, reuşim să evadăm,

să tot fugim

înspre neantul de acasă…

sarah lee fun meeting

aimer la mer…

acel sărut dulce-acrişor

ce-n prag te-aşteaptă mai mereu

c-o adiere de-un surâs,

năstrusnic, vesel şi ascuns,

umed, sărat din val de mare,

furat de mine de la ţărm,

păstrat în lacrima de rouă

ce-nvăluie din ochii-mi vii

firavele albe petale

din sufletu-mi de trandafir…

~mon reve~ photo enconu

~mon reve~
photo enconu

 

căci dar din dar se face Soare

şi încă dorul ne e mare,

mare de’albastru şi senin,

de-un cald nisip uitat de veacuri

să mai coboare în abis…

şi-acum îmi mai aduc aminte

de printr-o vară, valuri calde

ce-mi survolau un cer albastru

lăsându-mă să lunec fin

pe-oglinda limpede de apă

ce ochii îmi lăsa să ardă

şi hulpavi să zâmbească-n cer

cu braţe libere, albastre

să lunec fin, să tot Alin,

şi inimii să-i dau frâu liber

să se-ncălzească la senin…

O mare, tu zeiţă a vieţii,

înţelepciune singulară,

ce-opreşti în om tot gânduralul

şi atingi cu mâna ta de val,

acea micuţă stea neant,

oglindă firavă în suflet

ce-i picătură din Zenit!

 

Ne ţine-n Tine, Thalassa

prietenă dragă şi’albastră,

ascunde-ne în lumea ta,

ne ostoieşte sufletul

cu-al tău drag val

trage cortina de la mal,

şi-ntr-o toropitoare clipă,

când Soarele- ntrevede Luna,

ne înveleşte cu-a ta briză

şi fă-ne sufletele vii,

copii de aer şi marin,

sclipiri de-ambră’n infinit…

 

~ omagiu ţie, marea mea

omagiu dorului de stea ;)~

regarder dans une acolade de toi

regarder dans une acolade de toi

Lasă un răspuns

