histoire de la nuit…

se-amestecă gândurile

iar dorul nu-mi dă pace,

în paşi să-l mai dansez

fâşneţ, e greu să-l prinzi

e greu să-l ostoieşti-n valuri.

comme un moi sera a toi... -photo enconu

comme un moi
sera a toi…
-photo enconu

Aşteptam şi eu ca luna,

nerăbdătoare de-un surâs,

s-apară, nocturnu-mi luminându-mi…

quand une ombre regarde une autre ravisante dansee sourtout l'unique l'ame ;)

quand une ombre regarde
une autre ravisante dansee
sourtout l’unique l’ame 😉

Ştii… ?!  bucurie, licăr viu

aprins-au paşii iar să cânte

şi-n dorul sufletului, umbra

umbra unui vis din tine,

suflet strălucind în mare,

de nu mai ştiu de-i asfinţit

sau răsărit de paradox…

9 august 2013 050 9 august 2013 137

l'histoire de notre paradoxale mer...

l’histoire de notre paradoxale mer…

cuvintele-mi împletesc figuri,

precum paşii în tango-vals

mi te îmbrăţisau…

1 graphic by josef kunstmann

1
graphic by josef kunstmann

învăluiam al sufletului tău Alint,

într-ale mele braţe veline

şi-ntr-un gând sărutat de mâini,

infinitul ne luneca în suflet,

fâcând până şi timpul,

nisipul din clepsidra lui

să se oprească mirat,

aripi se sfârşesc în mers, singura briza-a este gând , ultramarin, sarat si fin a toi zâmbind * photo Katerina Plotnikova

aripi se sfârşesc în mers,
singura briza-i este gând ,
ultramarin, sarat si fin
a toi zâmbind
* photo Katerina Plotnikova

nisipul din clepsidra lui

să se oprească mirat,

buimac de-a noastră singură privire,

ardentă, topitoare rază azurie

ce nu ascultă alte glasuri

decât singurul nostru simţâmânt,

glasul mării surâzânde,

triumfătoare peste vremi,

universala Thalassa,

fiică a lui Aether şi-a Zilei.

are you shure 9 august 2013 174

O Thalassa, zeiţă octrotitoare,

de doruri calde şi burgunde,

de flori de valuri dăruite

în schimb de licăriri marine,

săruturi ascunzânde-n tine

pe drept le ceri, noi dăruind

un singur suflet strâlucind

în unduirile-ţi oglindă

de noapte-n vară caldă-lină…

De-ai ştii tu, mare, şi tu, dor

ce visele-mi şoptesc în zbor…

atunci când paşii mi-i culeg

şi-n braţe aievea mai te văd,

cum ard un dor înspre ceresc,

parfum de jerftă amorescă

către un Sol din nevăzut,

un soare al meu, dorit antic,

atât de mult încât mai simt

doar că-i un dar şi cald parfum

şi doar atât mai pot să licăresc în ochi,

topiţi de-alean, de vis neîntrecut

că-s strâns „închisă”-n acolade,

cum surâdea în scris Voltaire

când în franceză o denumea,

pe ea, seulement, îmbrăţişarea…

E vis de tine şi-i frumos,

şi-încă, eu surâd cu drag,

doar gându-mi e alean şi Puck,

şi arlechin din vremi adus,

să ostoiască cu visări

şi ravisante întâlniri,

ceea ce încă, Alcazarule,

n-am dreptul să te am,

n-ajung să te ating…

Medină fiind, cu zboruri fine

incursiuni în nevăzut,

atât îmi este’aleanul meu,

atât un dans în nevăzut,

şi-o umbră-îmbrăţişând cu dor,

atât te am, atât acum…;)

9 august 2013 192

 

p.s. la mer, seulement, mes memoires d’un 9 aout 2013 chez la noire notre mer…memoires d’un ame qui seule, avec sa melancolie ecrirait les poemes pour sa muse, le magique l’eau… A  bientot une autre pense d’une autre poetesse qui me lit toujours chez vama veche dans autres temps perdues…  allors..4.12,  chez ici avec un „iz” de me vole marine, encore cluj, encore mercredi, encore printemps de la vie et de l’amour 😉

 

Lasă un răspuns

