~ o briză ascunsă~

în ascunzişul frunzelor- secunde... photo unknown

în ascunzişul frunzelor- secunde…

 

m-adoarme ceasul

când te voi revedea

iubire, nu ştii…

te-am mai văzut

pe-o plajă marină,

în faţa chipului meu,

inima-mi azurie tremura

căci umbra-ţi recunoştea…

umbra ta stătea

îngenunchiat de vremi

de muzicale timpuri

omagiu lin adus-ai

şi totuşi, n-ai ştiut

de-o mică inimă marină

ce-n bucle ronde surâdea…

gând al unui timp trecut parfum de mare veche... Chris~M. photo

gândul unui timp trecut
parfum de mare veche…
Chris~M. photo

licărul soarelui de’apus

putea surprinde doar

bucuria ochilor ei mici…

n-ai ştiut , tu Alizeu

de ce-ţi zâmbea iar Soarele

şi inima caldă ţi-era…

te-mbrăţişa o briză,

dragă şi senină,

roze -christalină 😉

 

din epistola mării *Cousine Stef photo*

* un gând al medinei*

când pana sufletului meu

imi scrie pe nisip, mereu,

cu tus de mare’albastră

ce-i dincolo de infinit,

ce-mi susură un gând de cer

şi-n tainic dor încă ascund…

je te mercie,

mon ame-memoire

îţi mulţumesc drag’amintire,

de-ai fost real,

inima mi-o tremurat de bine…

inclin ochii cu drag, ton ame

inclin ochii cu drag,
ton ame

 

( Cluj cu drumul gândurilor într-un aparte de cântec şi lirică marină veche, scriitură cu drag de prin mansarda literelor sufleteşti, pline de ravisant dor, iaca ora 5.00/5.26, în dimineaţa lui 27 martie 2014, ziua lui Jupiter)

* thanks to the unknown photographer of the first  and last art-works *

 

 

 

Lasă un răspuns

