Bienvenue mon ange…

~ Oare pentru ce suntem făcuţi să iubim, oare nu pentru a salva?…~

Bine-ai venit Îngere,385793_613274252032644_1654700516_n

aripa ta

cu greu am revăzut-o

am surâs o dată cu atingerea ei

eşti ca o mătase

alb-astru de uşor

ştii, mi-e în sfârşit cald în inimă,

de-un an întreg am îngheţat

orbecăind în poluri nord

suflând în suflet şi în gând,

gerul era prea mare însă

dureri, tristeţi mi-erau tovarăşi

lucram, dansam, scriam cu ele

până-ntr-o zi

când inima-nceput să doară

şi micul meu entuziasm

să strige de prin toţi rărunchii

atingerea ta, îngere foto-martin stranka

atingerea ta, îngere
foto-martin stranka

„mă-nec în tine, inimă!

salvează licărul de stea

salveaz-o Suflete pe ea!”

şi-atunci făr’ca să ştii

mi-ai prins în braţe suflul trist

ce-abia mai răspundea chemării

subtil, gentil, din licărul de stea

cuprinsu-mi-ai mijlocul trist

şi-ntr-o burgundă catifea

mi-ai învelit micuţa inimă de nea

nici n-ai ştiut că licărul din ea

sufla subţire şi cam rar

dar ai Crezut!

Ai dat iubirii zborul viu

şi inima-mi’ncepu să fie

şi surâzândă să-ţi trăiască

în mâinile-ţi blânde şi calde…

Nici nu ştii ce bine e acum

în sfârşit mi-e cald’n suflet

şi-n inimă e foc de şemineu,

ciudat, lacrimile bucuriei

aştern mereu focul viu

din care zburdă cuvinte’ncenuşate

şi coapte bine-n foc de dor

aştearnă ele’n rânduri drumul

doar tu să-l poţi păşi

iubind,

să poţi ajunge

ce-i dincolo,

ascuns de vremi….

( aujourd’hui chez 7.00, 21 feb 2014, dans une mansarde, cluj)

P.s. mercie de tous les photographes pour l’inconu d’emotions que j’ecrirais ici et ausi le film „histoire d’hiver….merci! 😉

Lasă un răspuns

