..măcar eu pe mine să m-aud…

Pensiero ~ eva antonioni

Pensiero ~ eva antonioni

de obicei sfârşesc aşa

vorbind singură mereu

defapt cu mine-n separeu

e mai util, e mai etern

420785_119837298141429_1206262140_n

ziceai că faci ca bumerangul

asta-i soluţia de eu-ri

te-arunci reflecţie-n alt sine

te plimbi, te vezi, te *pleci* mereu

reîntorcându-te-neştirea

vidului eu pământesc..

391907_271199682927685_153949587986029_726855_1028430379_n

dar nu-in cinstit şi nu-i întreg

ăst vis şi joc de înţeles

căci tu perete întâlneşti

şi-o săritură doar jonglezi

cu eu la eu tot la fileu

un meci de tenis încordat

între un tine şi un alt eu

un efemer şi .. Dumnezeu

Iacob's fight- Delacroix

Iacob’s fight- Delacroix

Ce paradox frumos e, Doamne

ce vis cu ceasul la veston

monoclul l-a uitat în pripă

lângă un fum de veche pipă,

lăsată să mai scrie iar

un vers şi-un gând pe -un singur val

ce doar se duce,

se tot duce

ne mai spărgându-se de mal in

                       Niciodată!

asi suena el mar- mauricio silerio

asi suena el mar- mauricio silerio

Eu însă ştiu

şi cred că simt

mai abitir decât jongla,

cum e să crezi

în asfinţit,

să vezi iubirea ca un Ra,

şi să nu crezi decât atât

că-ntotdeauna ea, fiinţa

şi  fiinda ta  fi-va mereu

o umbră-mbrăţişând lumina

de  timp arzând în felinar

ce-ascunsă ea va fi de-o Lună

într-o cortină vişinie

cu iz de toamnă arămie..

cât timp şi cât străfulger omenesc?

şi câte chinuri de răbdare

îi da-vei tu din tine.. oare ?

182318_355484444523069_1792561435_n

atâta timp cât voi fi tu

atâta timp vei crede *eu*

  si-n visul cu  întotdeauna

vei fi doar tu..

acelaşi eu din-ntotdeauna..

Tango lesson ~close up fight from Delacroix~

Tango lesson
~close up fight from Delacroix~

epilog la eu

căci ştiu ca tu nu crezi deloc

în niciodată şi un loc

în nici un vid şi nici un eu

ci doar cu spaima lupţi mereu

cu îngerul lui Dumnezeu,

luptând cu tine-n vidul tău

te-nfrunţi pe-un fir de viaţă viu

ce-i făr de tine, făr de eu

acolo, în paradoxul cel târziu

Tu nu vei crede-n niciodată

şi niciodată nu vei crede

că-n vid afla-vei nemurirea

eternei reîntoarceri fine

în lumi cu tine, făr’de tine,

în lumi unde sunt gânduri,

fluturi cu singure aripi

zbughesc mereu spre găuri negre

se plictisesc de-un singur ceas

ce cade dintr-o veche poză

lăsând s-atârne doar..idei..

curăţă ceasul, vechiule om

ca pe-un vechi revolver,

readu prezentul timp cadou

la o valoare ca de vis

la logica din Paradis.

Te-aştept să mai ridici iar timpul

şi la fileu, un univers

s-arunci în găuri negre doar

cu amintiri, idei , triunghiuri

şi să renaşti apoteotic

ca scribul antic din trecut

scriind cu pana dintr-un phoenix

neîncetat de inimi, gând!

                                        ( 15 decembrie 2012, la mansarda)

fotografie de Bogdan Panait

~viata pe un peron de lume~
fotografie de Bogdan Panait

 

2 comentarii la “..măcar eu pe mine să m-aud…

  1. super (avec traduction google). belle prose.
    te souhaite une bonne fin d’année amie lointaine et de belles inspirations poetiques pour 2013.
    cordiales pensées de Bourgogne

    • Je vous mercie beaucoup;) oui c’est peut dire comme ca.. un journal en poeme.. dans le future prochaine je posterais en anglais et francais je croix;)
      Auss je vous souhaitez avec beaucoup des idees et du reves inspirationelles, apres tous le fini du monde;p
      A la prochaine annee allors, apres 21.12;)
      avec bonheur de cluj un Hereux Noel et Une bonne anne!;)

Lasă un răspuns

