~ gandul unui vis de dimineata…

port picaturi de roua in doi  ochi

sunt lacrimi transformate-n diamant

le-am slefuit, sunt boabe de cafea

sa-mi tina treaza amintirea ta..

melancolia mi-e iar la brat din nou,

ciudat ca n-o vazusem pana atunci

mi-e faust-prieten mai mereu…

Această prezentare necesită JavaScript.

off, iubire grea mai esti

atarni si rupi, desfaci si legi

te joci c-un suflet de copil

ce prost ajuns-a ca sa joace

un rol de mare prim solist..

si draga mi-esti, stii asta doar,

esti valul meu de viata vie

mereu ma tii, mereu ma porti

pe drumuri vesele, veline,

ma lasi pe chei sa mai adorm

nici nu poti stii cat imi esti draga,

cristal tu esti pe inima-mi pustie

sau nu, esti sticla calda si esti vie

caci te-ncalzesti la glasul lui

ce vorbe arunca in focul zeic

si-i Prometeu ne-nlantuit

de lume multa si ne-vie

iubire, calda reverie

de ce vii tu asa tarzie

in paradoxu-mi anima-l

nu stii ca-s suflet blestemat

sa port pecetea, tie

sa-ti fiu mereu de ocolit

un suflet marginal si trist

ce alina cheiuri in nestire

si-mbratiseaza doar lumini

si umbre ne-ntrupate

dintr-ale oamenilor vii

ia doar candoarea si frumosul

si doar zambeste arzand cu dor

atata doar stie a face

acest anim nemuritor…

oh, de-as iubi, de-as stii a cere

a retrai din netrait

a-ntoarce cercul umbrei serii

macar odata-n asfintit..

te-as mai putea vedea atunci

si poate pentru prima oara

cum viu e-un suflet, as vedea

nu doar o umbra-n catifea

ce-aseaza noptii peste mal,

matasea albastra subtirie

ca un alean adanc de dor…

dar cine stie marea mea

ce-o trece si ce-o sa mai fie,

vor trece iar val peste val,

pasi multi, marunti spre nemurire

pan’sa trazneasca tunet iar

in a mea inima pustie..

sau cine stie..

Hai Faust la culcare odata,

demult ti s-ancheiat povestea,

atarna lacrim-albastrie

in vinul rosu din cristal,

si-agata in cheiul de la mal

corabia de vise plina..

somn lin sa-ti fie arlechin,

si noapte buna, sarac eu

biet  Yorick de campie, mie ..

Noapte buna eul meu …

colivia gandurilor ~ Olga Bakhchevan

( la mansarda,16 octombrie 2012, 02.02 , clujulie)

2 comentarii la “~ gandul unui vis de dimineata…

  1. mioara marin spune:

    multumesc …frumusete, liniste si bucurie. aveam nevoie

Lasă un comentariu