Mi- am lăsat timpul în …

 

„Sigiliul firii eşti, ci ca să- i fi

Tipar etern, cât oameni vor fi vii.“

( William Shakespeare „Sonetul XI”)

 

 

 

Două ceasuri într-un loc aparte ,

Câte unul în fiecare an…

Cadou fără pretenţii,

Jertfă pentru uitare …

Unul, într-un avânt nerăbdător

Din praf amestecat cu lacrimi,

Ţâşnind pe uşa larg deschisă

Cu paşi tăcuţi şi temători

Spre noul cu parfum de viu,

Ce-un zâmbet larg îşi aşternea

Pe faţa-i cu pomadă plină,

O nouă lume, pe care tu,

Copil hulpav, o adorai,

Neînţelegând nici tu ce vrei ,

Ce eşti sau ce vei deveni.

Iubirea ta nemărginită

Dintr- un ospăţ pantagruelic,

Crescu în tine o creatură,

Un alt eu….

Cu vise spre nemărginit

Şi întoarceri în trecut.

Un ultim ceas pe- un timp tăcut,

Un ultim an de încercări şi joc

Se petrecu într- un alt eu

Ce devenise tu.

Plecând frivol am înţeles

Ce rost şi ce pecete

Îşi puse soarta pe- al meu umăr,

Când jertfă eu lăsasem

La ale ei picioare,

Un ceas,

Un timp din ceasul meu….

Cugetul plecâdu-şi capul

În faţa ta şi-a sorţii,

Lăsă ofrandă nevăzută

Un ceas, în lacrimă-nvelit.

Şi aşa din dar,

Ofrandă se făcu…

Un timp din eul meu

Şi două din ceasurile mele,

Un început şi un sfârşit,

Creat- au viaţa pentru mine,

Lăsând în schimb o amintire,

O viaţă ca de teatru,

Pierdută-n Clujul de atunci,

Neregăsită acum.

 

 

 

 

Mai 2008, Cluj

 

A aparut si pe site-ul agonia.net.

Un comentariu la “Mi- am lăsat timpul în …

  1. dagatha spune:

    eu am postat pe agonia.ro
    (altă asemănare?):-)

Lasă un răspuns

