Plan de viata sau „a suna din vise”

Imi spunea cineva de sarbatori „nu uita sa-ti scrii visele si ideile pentru 2011 intr-un carnetel”. Nu stiam de ce. Sincer nici acum nu stiu, caci bilantarea de final nu ma face prea entuziasta. Sau cine stie, poate asa simt acum.

Ei bine, am luat in mana un manunchi de foi dar … parca nu-mi venea sa-mi scriu visele acolo, nu imi placea. Daca as fi avut in fata mea, acum, o masina de scris nici nu mi-as mai fi pus problema alegerii dintre a scrie si a „bate”, a suna din vise, sincer .. as alege varianta numero doi, desi cateodata mi-e pofta sa stau si sa scriu cu vechiul meu stilou intr-un caiet rosu cu scoart negre… Dar sa lasam forma si fondul ei si sa intram inlauntrul ei.

Ce-as scrie( ca asa stiu sigur barem ca n-o sa uit de ele si ca le voi regasi mereu, in cutia mea de sticla), oare ce as scrie, Doamne? Cred ca as face o lista , care probabil ar fi o „povestire” din dorinta de anul nou, care le rezumase pe toate. Mi-am dorit… nici nu mai stiu exact ca am comasat in ea mai tot… si ia stai asa, oricum nu pot sa va spun ca altfel nu se mai indeplineste. Oricum, are in ea marile teme ale umanitatii si cele trei teme scriitoricesti de prin orice piesa  de teatru. Dar daca stau sa ma gandesc la mine si la eu si la ce am de facut in viata, cred ca …as vrea sa invat sa ma vad mai bine pe mine, sa pictez mai mult si prin scris, liniste, dans si spatiu  sa ma pot cunoaste mai bine, sa ma obisnuiesc cu mine si sa rezolv ce e stricat pe ici pe colo. cat priveste visele, imi place sa vad ca sunt una cu gandurile mele despre eu-cautare, ca se unesc, converg, si nu se despart de mine. Mi-ar placea sa scriu din ce in ce mai bine, si sa pot ajuta prin asta, promovarea artei, teatrului, actorilor, a proiectelor care pot schimba ceva, mi-ar placea sa scriu fain in adevaratele reviste culturale, dar pana atunci sa ma mai pot bucura de libertatea de exprimare si simtire a scrisului. Asta e doar visul scrisului.  Iaca ca ajung la vorba unei prietene dragi, despre vis, curaj credintei si unele idei prea extravagante pentru vise. Visul scrisului pe sus, e o extravaganta pe care mi-am permis-o de sarbatori.  Dar sa ma gandesc la alte vise… cred ca mi-ar placea tare mult sa pot imbina ce fac cu ce simt si-n aceste doua domenii sa fie aceeasi culoare frumoasa.Cred ca ar iesi doua tablouri faine in felul acesta, caci sufletul care le uneste si le face pe toate ar fi plin, deplin, echilibrat si fericit, linistit.  Visul meu carieristic e big, e huge rau, caci tine de o cercetare mai abitir decat orice pe o tema sublima, ce m-a vrajit de multa vreme, care ar evolua, ar creste intr-un proiect fain si taman bun pentru a le reaminti oamenilor ca inca mai exista frumos si e pentru ei. Acum sa nu ma credeti Robin Hood-a, dar o usa deschisa in lumea asta ar face mai apoi, mai multe usi, cladite de cei ce au avut parte sa cunoasta arta prin prima usa-ntredeschisa. Dar cred ca sfatul prietenului cu visele se axa pe un an, nu pe un destin specific. Asa ca ..as face bine sa ma conformez nitel si sa nu mai consum hartie virtuala degeaba. Anul acesta, as vrea sa fie in sfarsit bine si sa ma opresc din „taieri de vene sufletesti” pentru odihna stramosasca. cred ca am zis bine ce-am zis… ar fi un vis implinit daca as invata sa-mi dau timp sa ma vad, sa ma cunosc, sa ma accept si sa ma mai si bucur din cand in cand fara vinare. Prin ochii de prieteni, prin iubire si fericire, prin ochii de mine, sau de tine, biet cititor… Si as mai avea un vis mai omenesc posibil, sa traiesc si eu fericirea, sau macar bucuria,daca fericirea ne este data doar Sus, in cer. Sa mai stau odata de vorba cu iubirea, sa ma reindragostesc de ea si sa o iau la brat cu incredere si speranta in doua suflete fericite si in inima plina, motor de mers pentru  mine ca om si suflet.  Deci cam trei minuni pe acest an, cred ca e rezonabil, mai ales ca la mai toate, pot sa contribui si eu, schimbandu-ma in bine, crescand nitel mai mult in ale sufletului ceruri!  Cam asta ar fi lista mea de vise, poate si cu cateva amendamente pentru o familie mai linistita, mai bucuroasa si sanatoasa, prieteni fericiti si bucurosi pentru realizarile lor si cresterile lor sufletesti,  oameni mai buni si blanzi oriunde, si o mare si incurabila epidemie de iubire, cu credinta si intelepciune!

Dar’ar Dumnezeu sa doresc si sa visez bine ;p

deci… Aaactiune!

2 comentarii la “Plan de viata sau „a suna din vise”

  1. eumiealmeu spune:

    vezi că lucrurile pe care ţi le-ai propus trebuie să fie scrise cu liniuţă de la capăt, ca să ştii ce ai făcut şi ce nu, sau cu litere sau cifre, da, ca să le poţi bifa, ca să revii asupra lor… e bună metoda asta şi sper să duci la capăt tot ce ţi-ai propus pentru că nimic nu e mai liniştitor decât să ai pace cu tine – asta te ajută să ai o mulţime de prieteni – şi nu vrem nimic mai mult decât să fim iubiţi, nu?
    spor-t în toate.

    • christinemariedavid spune:

      Sincer, ma gandisem si eu la o list-are a lor dar mi-am dat seama ca toate liniutele, daca le-as fi scris asa, ar fi format o floare, sau o scara, caci se aduna mai toate spre ajutorul eului ! Multumesc de idei, bifarea lor ma atrage cel mai mult!
      Spor si succes eului total, din voi si din al celorlalte euri din prieteni!
      p.s cred ca mai vrem poate uneori, sa fim acceptati asa cum suntem, nu neaparat sa fim iubiti la maxim. Dar da, la categoria nimic mai mult, acolo subsriu la bucuria iubirii! Spor-t asemenea!

Lasă un răspuns

